Softonic-recensie

Kiddos in de kleuterschool: Gratis educatieve spellen voor kinderen en peuters.

Kiddos in Kindergarten: Gratis Educatieve Spellen voor Kinderen & Peuters

We hebben een aantal gratis leerzame spellen verzameld voor peuters en kinderen. Deze educatieve spellen kunnen hen helpen bij het leren van de basisprincipes van wiskunde, vormen, kleuren, getallen, tellen en schilderen. Elk spel heeft zijn eigen moeilijkheidsgraad. Je kunt kiezen tussen een éénspeler- of tweespelerspel. Je kunt tegen de computer of tegen de kinderen spelen. In een éénspelerspel heb je de optie om tegen de computer te spelen. Een tweespelerspel is erg leuk!

Je hebt de mogelijkheid om te kiezen uit de leerzame spellen in de volgende categorieën:

Puzzels

Matchen

Getallen

Patronen

Vormen

Kleuren

Schilderen

Muziek

Kleuren

Piano

Je kunt ervoor kiezen om de leerzame spellen te spelen als kind, als leraar of als ouder.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Kiddos in Kindergarten

Heeft u geprobeerd Kiddos in Kindergarten? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.